luni, 3 ianuarie 2011

un inceput cool, fara bani


Am decis sa deschid acest blog de low cost living, pentru ca, cel putin pentru mine, ultimii doi ani au fost catastrofali din punct de vedere financiar, iar eu am continuat sa consum ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, asa ca am ajuns sa cheltuiesc din banii altora. Anul asta vreau sa pun punct, vreau sa-mi platesc datoriile si sa descopar cum sa duc o viata cool, cu bani putini, banii mei. Iar tot ce voi descoperi voi imparti cu tine.

Poate ca tu esti intre joburi si te bucuri de timp liber, dar nu ai bani; sau esti student si banii de acasa sunt prea putini; in fine poate ca ai suficienti bani, dar esti un zgarcit calculat care nu vrea sa dea mai mult decat face. Poate esti ecologogist sau anticonsumerist. Orice ciudat ai fi, cu siguranta nu esti un snob si nu vrei sa epatezi.

Asadar, bine ai venit in lumea mea. Aici vom impartasi idei, planuri, sfaturi, impartim mancare si imprumutam haine. Nu bani :)

We will most certainly have fun!

Un comentariu:

  1. Lovely, te astept si pe la mine: freeandcheapbucharest.blogspot.com

    Cheap iz the new chic! :)

    RăspundețiȘtergere